niedziela, 20 maja 2007

Pozbyłem się tej "ZMORY"

Zastanawiasz się pewnie o co mi chodzi z tą zmorą.

Za chwilę Ci wszystko wyjaśnię. Najpierw jednak zadam Ci pytanie, mianowicie, czy masz czasami takie chwile gdy musisz coś napisać, jakiś tekst, ofertę lub pracę do szkoły i za żadne skarby nie potrafisz wykrzesać z siebie żadnego sensownego słowa, a co dopiero mówić o całym akapicie?

Prawdopodobnie przeżywałeś coś takiego prawie za każdym razem gdy coś pisałeś. Nie martw się, to normalne, ja też tak miałem jak i większość ludzi. Co prawda nie jest to dobre ani nie pomaga w życiu ale tak jest. To właśnie jest ta tytułowa "ZMORA"

Ja się tego pozbyłem!

Na początku podchodziłem do tego sceptycznie, myślałem: "tak, ciekawe jak oni to zrobią, że nagle po dwóch dniach będę w stanie napisać każdy tekst w czasie o połowę krótszym a w dodatku nauczą mnie pisać perswazyjnie, czyli tak że czytelnik nie będzie mógł oderwać wzroku od tekstu". Nie mogłem w to uwierzyć, wydawało mi się to kompletną abstrakcją, jednak oni mieli rację.

Zastanawiasz się pewnie "o czym on pisze??"

Już wyjaśniam.
17 i 18 maja byłem uczestnikiem warsztatów prowadzonych przez Piotra Majewskiego i dr Artura Lewandowskiego pod tajemniczą dla niektórych nazwą "Master Copywriting".
Celem tych warsztatów było przełamanie barier i zdjęcie blokad przed pisaniem czegokolwiek. Nauczyliśmy sie również psychologicznego podejścia do pisania wszelkiego rodzaju tekstów, czyli jak wpływać na emocje czytelnika oraz jak formatować tekst, aby bardziej przyciągał uwagę.

Dla mnie wielką zaletą uczestnictwa w tych warsztatach było to, że jednym z uczestników był autor wspaniałych książek, które w tak rewelacyjny i przystępny sposób pokazują, że w każdym człowieku są nieograniczone pokłady możliwości, a mianowicie "Odrodzenie Feniksa" i "Motywacja bez granic" Nikodem Marszałek. Jeszcze lepsze było to, że wybrał on miejsce zaraz obok mnie.

Pomyślałem sobie, że nawet jakbym nie nauczył się tam kompletnie niczego to i tak warto było zapłacić taką kasę, żeby spotkać się z tymi ludźmi. To bardzo odświeża umysł. Wstępujesz na wyższy poziom egzystencji i możesz upajać się obcowaniem z ludźmi, którzy zmienili twoje życie.

Po tych warsztatach zapisałem się od razu na kolejne, tym razem prowadzone przez Lecha Dębskiego - Pierwszego Polskiego Life Coach'a "Uwolnij Swój Zniewolony Umysł". Odbędą się one 9-10 czerwca.

Szczerze polecam.

Jak ktoś chciałby zobaczyć o co chodzi w tych warsztatach to poniżej podaję link do stron, na których jest cały program warsztatów:

"Master Copywriting" prowadzą: Piotr Majewski i dr Artur Lewandowski
"Uwolnij Swój Zniewolony Umysł" prowadzi: Lech Dębski - Pierwszy Polski Life Coach

PS. Na koniec trochę się pochwalę. Od lewej: Artur Lewandowski, ja, Piotr Majewski i Nikodem Marszałek




dodajdo.com

Brak komentarzy:

Żona o mnie ;)

Michał poprosił mnie o napisanie jego krótkiej charakterystyki..... tylko jak go scharakteryzować w kilku zdaniach? To wydawało mi się niemożliwe! Ale spróbowałam.

Krótko napisałabym, że jest wspaniałym człowiekiem. I to by wystarczyło :) Ma w głowie tyle niezwykłych pomysłów i tyle zaskakujących myśli, że nawet ja nie wiem skąd on je bierze.... :) Odkąd zajmuje się psychologią sukcesu zmienił się. Jest jeszcze bardziej ambitny i zdobywa wszystko, co tylko zaplanuje. To naprawdę niesamowite, ale taki jest. Jest ciekawy całego świata i chce wiedzieć wszystko o wszystkim. A przede wszystkim chce zdobyć wszystko. W dobrym znaczeniu tego określenia. Chce, żebyśmy byli szczęśliwi i dlatego pracuje nad sobą non stop. Jest dobry w tym co robi. Zajmując się motywacją, psychologią sukcesu, robi to, co lubi i wychodzi mu to niesamowicie. Zadziwia mnie po tysiąc razy dziennie swoimi przemyśleniami i kolejnymi niezwykłymi pomysłami. To wyjątkowy człowiek, który chce osiągnąć w życiu bardzo wiele.

A przede wszystkim to wspaniały mąż i przyjaciel.

Magda :) żona