wtorek, 15 maja 2007

"Droga do zysków i satysfakcji" Robert Krool

Jeśli dobrze pamiętam to polecił mi tą książkę Sebastian Schabowski. Ledwo zacząłem czytać a już przykuła moją uwagę. Poniżej zamieściłem fragment, który utwierdza mnie w tym co robię.

"...
Właśnie takim ludziom, których w naszym kraju i całej Europie są chyba setki milionów, zawdzięczam wiele szans, z których skorzystałem w moim życiu.
Ich ignorancja stawała się każdorazowo kolejną stacja z paliwem na mojej drodze do zysków i satysfakcji.
Robiłem i robię tylko to, co tym ludziom w głowach się po prostu nie mieściło.
Przecież słyszałem wielokrotnie, że mierne umysły potępiają wszystko, co je przerasta.
..."


Po przeczytaniu książki zamieszczę pełną recenzje.
dodajdo.com

Brak komentarzy:

Żona o mnie ;)

Michał poprosił mnie o napisanie jego krótkiej charakterystyki..... tylko jak go scharakteryzować w kilku zdaniach? To wydawało mi się niemożliwe! Ale spróbowałam.

Krótko napisałabym, że jest wspaniałym człowiekiem. I to by wystarczyło :) Ma w głowie tyle niezwykłych pomysłów i tyle zaskakujących myśli, że nawet ja nie wiem skąd on je bierze.... :) Odkąd zajmuje się psychologią sukcesu zmienił się. Jest jeszcze bardziej ambitny i zdobywa wszystko, co tylko zaplanuje. To naprawdę niesamowite, ale taki jest. Jest ciekawy całego świata i chce wiedzieć wszystko o wszystkim. A przede wszystkim chce zdobyć wszystko. W dobrym znaczeniu tego określenia. Chce, żebyśmy byli szczęśliwi i dlatego pracuje nad sobą non stop. Jest dobry w tym co robi. Zajmując się motywacją, psychologią sukcesu, robi to, co lubi i wychodzi mu to niesamowicie. Zadziwia mnie po tysiąc razy dziennie swoimi przemyśleniami i kolejnymi niezwykłymi pomysłami. To wyjątkowy człowiek, który chce osiągnąć w życiu bardzo wiele.

A przede wszystkim to wspaniały mąż i przyjaciel.

Magda :) żona