czwartek, 19 kwietnia 2007

Legenda Bruce'a Lee


Niedawno oglądałem film "DRAGON - The Bruce Lee story", jest to historia Bruce'a Lee.
Odkąd pamiętam Bruce zawsze był kimś ważnym w moim życiu. W dzieciństwie fascynowała mnie jego sztuka walki (oglądałem jego filmy po kilka razy), dziś bardziej fascynuje mnie jego sposób życia. To jak nie zważając na przeciwności, osiągnął coś co mogło wydawać się dla wielu niemożliwe. Jego motywacja nie miała granic, całkowicie poświęcał się pasji tworzenia i udoskonalania sztuk walki oraz filmowi.
Zaczynał w biednej rodzinie w Hong Kongu, był członkiem miejscowego gangu. Jego przyszłość nie zapowiadała się tak spektakularnie. Jednak odnalazł cel swojego życia i dzięki ogromnej samodyscyplinie dążył do niego wytrwale i konsekwentnie.

------------------------------
"Odkąd tylko pamiętam czułem, że mam tą wielka twórczą i duchową siłę w sobie, która jest większa niż wiara, większa niż ambicje, większa niż pewność, większa niż determinacja, większa niż wizja. Jest nimi wszystkimi na raz.
Mój mózg staje się namagnetyzowany tą dominującą siłą, którą trzymam w swoich rekach."
-- Bruce Lee --
------------------------------
dodajdo.com

Brak komentarzy:

Żona o mnie ;)

Michał poprosił mnie o napisanie jego krótkiej charakterystyki..... tylko jak go scharakteryzować w kilku zdaniach? To wydawało mi się niemożliwe! Ale spróbowałam.

Krótko napisałabym, że jest wspaniałym człowiekiem. I to by wystarczyło :) Ma w głowie tyle niezwykłych pomysłów i tyle zaskakujących myśli, że nawet ja nie wiem skąd on je bierze.... :) Odkąd zajmuje się psychologią sukcesu zmienił się. Jest jeszcze bardziej ambitny i zdobywa wszystko, co tylko zaplanuje. To naprawdę niesamowite, ale taki jest. Jest ciekawy całego świata i chce wiedzieć wszystko o wszystkim. A przede wszystkim chce zdobyć wszystko. W dobrym znaczeniu tego określenia. Chce, żebyśmy byli szczęśliwi i dlatego pracuje nad sobą non stop. Jest dobry w tym co robi. Zajmując się motywacją, psychologią sukcesu, robi to, co lubi i wychodzi mu to niesamowicie. Zadziwia mnie po tysiąc razy dziennie swoimi przemyśleniami i kolejnymi niezwykłymi pomysłami. To wyjątkowy człowiek, który chce osiągnąć w życiu bardzo wiele.

A przede wszystkim to wspaniały mąż i przyjaciel.

Magda :) żona