piątek, 20 lipca 2007

Siła myśli.

Do tej pory tylko ja pisałem na tym blogu. Chciałbym, aby wywiązała się jakaś dyskusja na temat "Siła Myśli".

Czy myśl ma siłę sprawczą?
Czy myśl to jakiś rodzaj energii?

Przyglądając się bliżej my też jesteśmy czystą energią, bo przecież składamy się z cząsteczek a one z atomów a atomy to energia.

Czy kształtując myśl, czyli wysyłając energię można fizycznie wpłynąć na atomy jakiegoś innego ciała stałego?


Zachęcam do dyskusji na dany temat, wg mnie można sporo ciekawych przemyśleń wysunąć.

Pozdrawiam
Michał Batorowicz
dodajdo.com

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Samymi myślami niczego fizycznie nie przekształcisz, to raczej oczywiste.

Nie wiem, czy oglądałeś "The Secret", ale tam właśnie autorzy starają się wytłumaczyć prawo przyciągania właśnie jakąś energią ze wszechświata itd. Jednym słowem bełkot, który psuje całkiem fajny film.

Moim zdaniem siła myśli polega tylko (aż?) na tym, że rzeczywiście możesz więcej osiągnać, jeśli pozytywnie nastawisz się do działania.

Michał Batorowicz pisze...

Czy nie zastanawiałeś się nad tym w jaki sposób a może pod wpływem czego tworzą się w mózgu nowe połączenia? Tworzą się one dzięki myślom.

Nie radziłbym ignorować tak szybko tematu.

PS. Bardzo Ci dziękuję za pierwszy komentarz. Oglądałem "The Secret". Jestem natchniony tym filmem.

Żona o mnie ;)

Michał poprosił mnie o napisanie jego krótkiej charakterystyki..... tylko jak go scharakteryzować w kilku zdaniach? To wydawało mi się niemożliwe! Ale spróbowałam.

Krótko napisałabym, że jest wspaniałym człowiekiem. I to by wystarczyło :) Ma w głowie tyle niezwykłych pomysłów i tyle zaskakujących myśli, że nawet ja nie wiem skąd on je bierze.... :) Odkąd zajmuje się psychologią sukcesu zmienił się. Jest jeszcze bardziej ambitny i zdobywa wszystko, co tylko zaplanuje. To naprawdę niesamowite, ale taki jest. Jest ciekawy całego świata i chce wiedzieć wszystko o wszystkim. A przede wszystkim chce zdobyć wszystko. W dobrym znaczeniu tego określenia. Chce, żebyśmy byli szczęśliwi i dlatego pracuje nad sobą non stop. Jest dobry w tym co robi. Zajmując się motywacją, psychologią sukcesu, robi to, co lubi i wychodzi mu to niesamowicie. Zadziwia mnie po tysiąc razy dziennie swoimi przemyśleniami i kolejnymi niezwykłymi pomysłami. To wyjątkowy człowiek, który chce osiągnąć w życiu bardzo wiele.

A przede wszystkim to wspaniały mąż i przyjaciel.

Magda :) żona